اولین دوره آموزشی ویژه کارشناسان فرهنگی دانشگاه تهران برگزار شد

۰۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۲ کد : ۵۱۷۳ اخبار اخبار آموزشی
تعداد بازدید:۱۵۳۹
اولین دوره آموزشی ویژه کارشناسان فرهنگی دانشگاه تهران از سوی اداره کل فرهنگی و اجتماعی و با همکاری مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه تهران، اولین دوره آموزشی ویژه کارشناسان فرهنگی دانشگاه تهران از سوی اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و با همکاری مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه‌، با حضور دکتر محمدعلی زارع چاهوکی، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و جمعی از مدیران معاونت فرهنگی و کارشناسان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، ۳ بهمن ۱۳۹۶ در تالار امیرکبیر دانشگاه تهران برگزار شد.

در ابتدای این نشست، دکتر زارع چاهوکی، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: «این دوره آموزشی در راستای برنامه سوم توسعه دانشگاه؛ بحث اخلاق حرفه‌ای، مسئولیت‌های اجتماعی، معنویت در سازمان و راهبری تشکل‌های دانشجویی طراحی شده است و مهم‌ترین هدف ما از برگزاری این دوره‌ها، این است که بتوانیم با کارشناسان فرهنگی دانشگاه تهران که در بخش‌های مختلف واحدها زحمت می‌کشند و بار اصلی مسئولیت‌های مختلف فرهنگی و دانشجویی بر دوش آنها است، هم‌اندیشی و تبادل نظر داشته باشیم و از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان درون واحدهای دانشگاه در راستای تحقق اهداف فرهنگی بهره‌مند شویم که امیدواریم این تعامل و هم‌اندیشی بتواند باعث تحول خوبی در راستای اهداف و فعالیت‌های ما باشد».

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران افزود: «در ارتباط با تشکل‌های دانشجویی و نشریات دانشجویی از نظر کمی، وضعیت نسبتاً خوبی در دانشگاه تهران داریم، اما از لحاظ کیفی لازم است که تشکل‌ها را به جایگاه واقعی‌شان نزدیک‌تر کنیم. یکی از اهدافی که امسال و سال آینده مد نظر است، کیفی کردن فعالیت‌ها به خصوص در بحث تشکل‌های دانشجویی است».

برای مشاهده متن کامل خبر، اینجا کلیک کنید.

 


( ۱ )

نظر شما :