تیم بانوان دانشگاه تهران قهرمان مسابقات شطرنج دانشگاه‌های منطقه یک کشور شد

تعداد بازدید:۳۲۷۸
تیم بانوان دانشگاه تهران، قهرمان ماده تیمی مسابقات شطرنج جشنواره کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های منطقه یک کشور شد.
تیم بانوان دانشگاه تهران قهرمان مسابقات شطرنج دانشگاه‌های منطقه یک کشور شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، این مسابقات ۲۶ آذر با حضور ۲۳ شطرنج‌باز بانو، از هشت دانشگاه کشور به میزبانی دانشگاه پیام نور (واحد استان تهران) به روش سوئیسی در پنج دور برگزار شد.

در پایان مسابقات، شش نفر مقام‌های اول تا ششم را کسب کردند که در این میان دانشگاه تهران با کسب چهار مقام در میان سایر دانشگاه‌ها بیشترین عنوان این مسابقات را به خود اختصاص داد.

نفر اول، نیره کاظمی از دانشگاه تهران؛ نفر دوم، ناهید مدنی از دانشگاه خوارزمی؛ نفر سوم، الهه طالب‌زاده از دانشگاه تهران؛ نفر چهارم، مرضیه شهرابی از دانشگاه تهران؛ نفر پنجم، شیرین بابایی از دانشگاه فنی و حرفه‌ای و نفر ششم، مرجان رضایی از دانشگاه تهران.

محمد ابراهیم‌زاده، دبیر انجمن شطرنج وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به عنوان سرپرست مسابقه و داور بین‌المللی و بهنام فرد بهبهانی به عنوان سرداور، برگزاری مسابقه را بر عهده داشتند.

گفتنی است که نیره کاظمی از دانشگاه تهران، قهرمانی مسابقات شطرنج برق‌آسای جشنواره ورزشی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های منطقه یک را نیز به خود اختصاص داد.


( ۳ )

نظر شما :