کد خبر:۱۲۲۷۲۴۶
با هدف تحقق اهداف دانشگاه سبز انجام شد؛

بهره‌برداری از سامانه ارتقای پرسنل غیر هیأت علمی دانشگاه تهران

فعالیت سامانه ارتقای پرسنل غیر هیأت علمی (یاوران علمی) دانشگاه تهران از ۱۵ بهمن‌ماه آغاز شد.
بهره‌برداری از سامانه ارتقای پرسنل غیر هیأت علمی دانشگاه تهران

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سامانه ارتقای اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه تهران، با هدف مکانیزاسیون ثبت مدارک، ارتقای میزان دقت و سرعت بررسی و امتیازدهی مبتنی بر شیوه‌نامه اجرایی، توسط معاونت فناوری‌های دیجیتالی و با همکاری اداره کل منابع انسانی پیاده‌سازی شد.

سامانه مذکور علاوه بر جلوگیری از مصرف بی‌رویه کاغذ برای تهیه پرونده‌های فیزیکی و هم‌سویی با اهداف دانشگاه سبز، مزایای دیگری از قبیل صرفه‌جویی در زمان، افزایش سرعت و دقت در رسیدگی درخواست‌های ارتقا و ایجاد انباره اطلاعات فعالیت‌های غیرثبتی پرسنل برای استفاده‌های بلندمدت را دربردارد. در این سامانه، مدارک مربوط به سنوات خدمتی، مدیریتی و دوره‌های آموزشی که در سامانه آموزشِ کارکنان و مدیران ثبت و تأیید شده باشند، به طور خودکار به پرونده ارتقا منتقل و امتیازدهی می‌شوند و لزومی به ثبت آنها توسط متقاضی ارتقای رتبه نیست. همچنین متقاضی می‌تواند مدارک خود را به تدریج در طول خدمت در این سامانه ثبت و پس از به حدنصاب رسیدن سنوات، درخواست ارتقای خود را ارسال کند.

گفتنی است این سامانه ذیل سامانه جامع اداری مالی دانشگاه به نشانی https://hrs.ut.ac.ir در دسترس قرار گرفته است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار