نمایش «خدای کشتار» در تالار مولوی به روی صحنه رفت

۲۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۷:۵۴ کد : ۳۷۸۳۱ اخبار اخبار فرهنگی-دینی خبر
تعداد بازدید:۳۵۳
نمایش «خدای کشتار» به کارگردانی آنیتا شفارودی از فعالان فرهنگی و مجری و گزارشگر شبکه تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران، در سالن اصلی تالار مولوی دانشگاه تهران به روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، اجرای نمایش «خدای کشتار» ‎از روز جمعه ۱۹ آبان آغاز شده است و به مدت دو هفته (تا ۵ آذر ماه ۱۴۰۲) هر روز (به جز شنبه‌ها که تئاتر تعطیل است) از ساعت ۱۸:۳۰ با زمان اجرای ۶۰ دقیقه در سالن اصلی تالار مولوی به نشانی خیابان ۱۶ آذر، جنب کلینیک و باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران به اجرا درمی‌آید.

‎‎حسین رضایی، تهیه‌کننده؛ سید افشین حسینی، علیرضا خراسانی، آنیتا شفارودی و مریم عابدی بازیگران؛ فروغ الزمان رفیعی، دستیار اول کارگردان؛ امیرحسین آسانی، مشاور کارگردان؛ نیلوفر زندی، منشی صحنه؛ دانیال یعقوبی، مدیر صحنه؛ نگار ایدی، طراح صحنه و لباس؛ یگانه عبادی، طراح گریم؛ حنا کاظمی، گرافیست و زهرا حیدرزاده، روابط عمومی این رویداد هنری هستند.

‎بلیط این نمایش که بیشتر عوامل، بازیگران، طراحان صحنه و لباس و دکور از دانشجویان و دانش‌آموختگان و کارکنان دانشگاه تهران هستند، با کلیک بر روی اینجا قابل تهیه است. بلیط با کارت دانشجویی نیم بها محاسبه می‌شود. همچنین بر اساس توافق صورت گرفته با مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران، کلیه کارکنان (هیأت علمی و غیر هیأت علمی) شاغل و بازنشستگان دانشگاه تهران امکان حضور در نمایش خدای کشتار در تالار مولوی با تخفیف ۵۰ درصدی دارند.

شفارودی، کارگردان این نمایش می‌گوید: مضمون نمایش «خدای کشتار» با محور روابط اجتماعی و فرهنگی در جامعه و خانواده‌ها است. موضوع نمایش «خدای کشتار» هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود. گویی این داستان در اعصار مختلف تکرار می‌شود و موضوع روز پیرامون ماست؛ موضوعی که یادآوری می‌کند منشأ اصلی تربیت و تزریق فرهنگ به جامعه، خانواده است و اولین الگوی درست فرزندان، پدر و مادر هستند. بنابراین نقش این کانون اولیه و اصلی بشر، در ساخت روابط اجتماعی و فرهنگی افراد غیرقابل انکار است و تربیت فرزندان و به تبع آن جامعه تحت تأثیر مستقیم آن است.

شماره تماس ۶۱۱۱۴۴۱۸ جهت راهنمایی علاقمندان ارائه شده است.

کلید واژه ها: دانشگاه تهران تئاتر تالار مولوی


( ۲ )

نظر شما :