مسئول واحد خواهران و معاونان بسیج کارکنان دانشگاه تهران معرفی شدند

تعداد بازدید:۱۴۴۹
معاونان فرهنگی و پرسنلی و همچنین مسئول واحد خواهران بسیج کارکنان دانشگاه تهران معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، احکام حجت‌الاسلام ایوب زارع و محمد جلینی به ترتیب به عنوان معاونان فرهنگی و پرسنلی بسیج کارکنان دانشگاه تهران و خانم سمیه متولیان به عنوان مسئول واحد خواهران بسیج کارکنان، روز دوشنبه هشتم آبان ماه در جلسه شورای بسیج کارکنان دانشگاه تهران و با حضور دکتر فرزاد زیویار مشاور رئیس دانشگاه تهران، دکتر محسن دشتکوهی فرمانده بسیج کارکنان و سید رسول حسینی هاشم‌زاده مدیرکل منابع انسانی دانشگاه تهران به ایشان اعطا شد. همچنین از زحمات دکتر اعظم آهنگر در مدت مسئولیت واحد خواهران بسیج کارکنان قدردانی بعمل آمد.

دکتر محسن دشتکوهی، فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه تهران از اقدامات به منظور سازماندهی اعضا در قالب پایگاه‌های بسیج کارکنان دانشکده‌ها و واحدهای دانشگاه تهران خبر داد و گفت: پایگاه بسیج دانشکدگان فنی دانشگاه تهران به تازگی راه‌اندازی شد.

فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه تهران همچنین از برنامه‌ریزی به منظور اعزام کارمندان بسیجی به همراه خانواده‌هایشان به سفر زیارتی مشهد مقدس خبر داد.

سمیه متولیان، مسئول جدید واحد خواهران بسیج کارکنان دانشگاه تهران نیز از جذب و سازماندهی بسیج خواهران و گسترش فعالیت در تمام دانشکده‌ها، توانمندسازی خواهران از طریق آموزش، برنامه چهارشنبه‌های شهدایی در راستای آشنایی کارکنان با زندگی شهدا، برنامه شنبه‌های روشن در راستای تبیین مسائل روز و همچنین معرفی زنان موفق، به عنوان برنامه‌های واحد خواهران بسیج کارکنان نام برد.

علی مقصودی‌نیا، مسئول پایگاه بسیج کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه تهران نیز از متولیان اعزام کاروان دانشگاهیان دانشگاه تهران به کربلای معلی و نجف اشرف در اربعین حسینی قدردانی کرد و همچنین پیشنهاد برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه‌های اعتقادی، بصیرتی و عقیدتی را ارائه نمود. محمد خادمی، مسئول پایگاه بسیج کارکنان دانشکدگان فنی دانشگاه تهران هم به تشریح فعالیت‌های دینی، فرهنگی و نمایشگاهی این پایگاه از زمان راه‌اندازی تا کنون پرداخت.

فرمانده پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه تهران نیز اعلام کرد که به زودی کارگاه‌های ارتقای سواد رسانه‌ای ویژه کارکنان بخصوص اعضای بسیج کارکنان برگزار می‌شود. دکتر لیلا کرمی، عضو بسیج کارکنان دانشگاه تهران در همین راستا بر مخاطب‌شناسی، اعتمادسازی و شبکه‌سازی در کارگاه‌ها تاکید نمود. نیما شایان، عضو بسیج کارکنان نیز بر تبیین مولفه‌های کاندیدای اصلح در انتخابات مجلس در قالب سلسله نشست‌هایی تاکید کرد.

دکتر فرزاد زیویار مشاور رئیس دانشگاه تهران و همچنین سید رسول حسینی هاشم‌زاده مدیرکل منابع انسانی دانشگاه تهران که خود از کارکنان بسیجی دانشگاه تهران است نیز از معرفی کارمند بسیجی نمونه به عنوان اقدامی نمادین در تجلیل از کارمندان بسیجی نام بردند.

کلید واژه ها: دانشگاه تهران بسیج کارکنان دکتر محسن دشتکوهی دکتر فرزاد زیویار


( ۵ )

نظر شما :