محمد رضا فتحی

محمد رضا فتحی

مرتبه علمی : دانشیار
  • عضو هیئت اندیشه ورز دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران
  • مدیر گروه آموزشی مدیریت صنعتی و فناوری دانشکده مدیریت و حسابداری
  • نماینده دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشکده مدیریت و حسابداری
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری / دانشکدگان فارابی
Scopus
  • ۴۱۳ ارجاعات
  • ۱۳ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۱/۲۷
Google Scholar
  • ۱۶۸۵ ارجاعات
  • ۲۲ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۲۰

پروفایل

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

P.H.D ، دانشگاه تهران ، مدیریت - تولید و عملیات

۱۳۹۱ ← ۱۳۹۴

M.S ، دانشگاه تهران ، مدیریت صنعتی

۱۳۸۹ ← ۱۳۹۱

کارشناسی ، دانشگاه قم ، مدیریت صنعتی

۱۳۸۵ ← ۱۳۸۹

کلمات کلیدی


Chart
توسعه پایدارزنجیره تامینsupply chainعدم اطمینان محیطیتوسعه محصول جدیدزنجیره تامین گردشگریدیمتل فازیارزیابی عملکردتوانمندی پویادارنده فناوریانتقال فناوریچابکیsustainable developmentmultiشهرک صنعتی شکوهیه قمروش سکارهبری تحول آفرین سبزعملکرد زیست محیطیویژگی های محصولسازمان‎های پژوهش و فناوریزنجیره تامین مواد غذاییروش های تصمیم گیری چند معیارهموانع پذیرشقابلیت سبزگیرنده فناوریعملکرد کسب وکارپروژه‎های توسعه فناوریدیمتلاثربخشینگاشت شناختیاستراتژی زنجیره تأمینجهت گیری راهبردیفراترکیبمسئولیت اجتماعیتاب آوریمدیریت تجربه مشتریانagilityfuzzy dimetalperceived qualityinformation technologyمیک مکرتبه بندی بانک هاقصد خریدفازیsynthesisbrand page valueismحامل های انرژیزنجیره تأمینstrategic orientationنسبت های کملزdynamic capabilitiesmel & moj sport brandproduct characteristicsstable performanceislamenvironmental uncertaintycamels ratiomic macproduct innovation performanceعملکرد نوآوری محصولinnovation of product manufacturersبرون سپاریپذیرش فناوری بلاکچینعوامل فناورانهblood supply chainresearch and technology organizationstechnological factorstechnology development projectsmanagement factorsبهینه سازی استوارblockchain technologynew product develpmentsupply chain strategymetagreen supply chainبازاریابیresilienceفناوری بلاکچینtourism supply chainintelligence qualityadoption of blockchain technologyآگاهی برندبیمه اشخاصدلبستگی مصرف کنندهblockchainاخلاق حرفه ایpurchase intentionconsumption forecastingmarketingقصد استفاده از فناوری بلاکچینبرند ورزشی مل اند موژrobust optimizationcognitive mappingcriteria decision making methodتحلیل محتوای کیفیpolitical factorsعدم اطمینانelectronic commerceزنجیره تامین بشردوستانهmedia factorsمدیریت زنجیره تامینزنجیره تامین خونکیفیت هوشمندی بازارcustomer experience managementکیفیت هوشمندی زنجیره تأمینارزش صفحه برندenergy carriersعوامل مدیریتینهج البلاغهبازاریابی پارتیزانیfood supply chainعوامل سیاسیmanagement practices and capabilitiesonline brand communityperformance evaluationتصمیم گیری چند معیارهbarriers to the adoptionindexconsumer brand engagementcriteria decision making mcdmزنجیره تأمین سبزinformation technology outsourcingmixed analysistourismenvironmental performanceongoing search behaviorگردشگریbrand awarenessdimtelبلاکچینsustainablityintention to use blockchain technologyشیوه ها و قابلیت های مدیریتethicscorporate social responsibilityguerrilla marketingتحلیل آمیختهtechnology transfertechnology providertechnology receiverجامعه آنلاین برندbarriers to adoptionتجارت الکترونیکpersonal insuranceeffectivenessfuzzysimultaneous evaluation of criteria and alternatives secaرفتار جستجوی مداومرویکرد تحلیل استواریuncertaintyکیفیت درک شدهعملکرد پایدارعوامل رسانه ایپیش بینی مصرفsupply chain managementارزیابی همزمان معیارها و گزینه های جایگزینپایداریstability analysis approachfinancial factorsفناوری اطلاعاتhumanitarian supply chainنوآوری تولیدکنندگان محصولاتbusiness performanceعوامل مالیoutsourcinggreen capabilityshokohieh industrial city of qomgreen transformational leadershipbanking ratingHighcharts.com
End of interactive chart.