در هفتۀ سراهای دانشجویی؛

اولین دورۀ جشنوارۀ فرهنگی و هنری ویژۀ دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران برگزار می‌شود

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۲ کد : ۳۴۳۰۵ اخبار اخبار دانشجویی خبر
تعداد بازدید:۸۷۷
همزمان با هفتۀ سراهای دانشجویی، اولین دورۀ جشنوارۀ فرهنگی و هنری ویژۀ دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران از ۱۸ تا ۲۲ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
اولین دورۀ جشنوارۀ فرهنگی و هنری ویژۀ دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از اداره کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران‏، به مناسبت گرامیداشت هفتۀ سراهای دانشجویی، اولین دورۀ جشنوارۀ فرهنگی و هنری ویژۀ دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران با هدف توسعه و تقویت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در خوابگاه‌های دانشجویی و با شعار «زندگی خوابگاهی؛ تمرین مشارکت گروهی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی» از ۱۸ تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در مجتمع‌های خوابگاهی کوی، شهید چمران و فاطمیه برگزار می‌شود.

این رویداد در بخش‌های رقابتی و نمایشگاهی اجرا خواهد شد. بخش نمایشگاهی این جشنواره از ۱۸ تا ۲۲ در مجتمع‌های خوابگاهی کوی، شهید چمران و فاطمیه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی پذیرای دانشجویان خوابگاهی ساکن در این مجتمع‌ها خواهد بود.

همچنین آئین اختتامیه این جشنواره روز جمعه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۰:۳۰ در مجتمع‌های خوابگاهی برگزار می‌شود، از برگزیدگان جشنواره تقدیر خواهد شد. جزئیات برنامه‌های این جشنواره از سامانۀ kooy.ut.ac.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کلید واژه ها: جشنواره فرهنگی و هنری اداره کل امور خوابگاه‌‌ها


( ۴ )

نظر شما :