- جمعه، ۲۳ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
حسین غفاری
مرتبه علمی : استاد
عضو هیئت علمی جایزه کتاب فصل جمهوری اسلامی ایران
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۴۴
ارجاعات
۴
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۲
۱۴۰۳
۴۱
مقاله
۸
کنفرانس
۱۵
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۶۴ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
1. The Ontological Place of Invocation (du’a) from the Quranic and Islamic Gnosis Perspective
Ghaffari Hosein
(2024)., Journal of Philosophical Investigations, 18(48), 217.
۱۴۰۲
۱. فلسفه دین(بر اساس شرح مقاله دهم شفا با محوریت تبیین وحی)
غفاری حسین
(۱۴۰۲).
۲. مباحث وجود و امور عامه (اصول فلسفه اسلامی با رویکرد تطبیقی)
غفاری حسین
(۱۴۰۲).
۱۴۰۱
۱. منطق تبعیت
غفاری حسین
(۱۴۰۱).
۱۳۹۹
۱. برهان قوه و فعل از منظر فلسفه مشاء
پروازمنش بهزاد،
غفاری حسین
(۱۳۹۹).، آموزه های فلسفه اسلامی، ۱۵(۲۶)، ۴۱-۶۲.
۱۳۹۸
۱. نقدها بر ایده آلیسم استعلایی کانت، برمبنای تفسیر هنری آلیسون
احمدی مهدی،
غفاری حسین
(۱۳۹۸).، شناخت، ۱۲(۱)، ۳۳.
۲. بررسی انسجام برهان فصل و وصل با نظام حکمت مشاء
پروازمنش بهزاد،
غفاری حسین
(۱۳۹۸).، آموزه های فلسفه اسلامی، ۱۳(۲۴)، ۸۵-۱۰۸.
۳. بررسی انتقادی نظریه «عقل دفائنی»
غفاری حسین
، عارفی محمد اسحاق، کمالی محمد مهدی (۱۳۹۸).، آیین حکمت، ۱۱(۴۰)، ۱۹۹-۲۲۲.
۴. کیفیت پیدایش خلق بر اساس دیدگاه ابن سینا، ملاصدرا و فیزیکالیسم
پارسایی جواد،
غفاری حسین
(۱۳۹۸).، فصلنامه ذهن، ۸(۷۸).
۵. مقایسه دیدگاه ابن سینا و ملاصدرا در ادراکات جزیی
پارسایی جواد،
غفاری حسین
(۱۳۹۸).، دوفصلنامه علمی -پژوهشی حکمت صدرایی، ۷(۲)، ۶۱-۶۹.
۱۳۹۷
۱. تشیع دین کامل کمال دین
غفاری حسین
(۱۳۹۷).
۲. زمینه های گذر به وجود به مثابه بنیان آگاهی در شلینگ
غفاری حسین
، خواجه نوری محمدرضا (۱۳۹۷).، PHILOSOPHY، ۴۶(۱)، ۱۷-۳۶.
۳. تاملی در تبیین فیلسوفان اسلامی از تلازم بین ماده و صورت
غفاری حسین
، کمالی محمد مهدی (۱۳۹۷).، تاملات فلسفی، ۸(۲۰)، ۱۱-۴۰.
۱۳۹۶
۱. عصمت اهل بیت(ع) از نگاه ابن عربی
مظفری سید محمد،
غفاری حسین
(۱۳۹۶).، پژوهشنامه کلام (جامعه المصطفی العالمیه)، ۴(۷)، ۲۳-۴۷.
۲. تفسیر اصالت وجود و اعتباریت ماهیت و کاربرد معرفت شناختی ماهیت از نگاه صدرا
غفاری حسین
، مظفری محمد، فیاض صابری عزیزالله (۱۳۹۶).، آموزه های فلسفه اسلامی، ۲(۲۱)، ۶۷.
۳. نقش بدن در پیدایش علم حسی از نظر ابن سینا و ملاصدرا
پارسایی جواد،
غفاری حسین
(۱۳۹۶).، پژوهشهای معرفت شناختی، ۶(۱۴).
۴. محاورات: فی حوار مع البروفسور حسین غفاری نظام کانط تضییق لدائرة العقل
غفاری حسین
(۱۳۹۶).، الاستغراب، ۳(۹)، ۱۴-۳۴.
۵. گذر از وحدت تشکیکی به تشکیک وحدت و ربط ذات الهی به احدیت
غفاری حسین
، غلامعلی مقدم (۱۳۹۶).، فلسفه دانشگاه تهران، ۴۵(۱)، ۳۷-۵۴.
۶. معرفت شناسی در فلسفه اسلامی
غفاری حسین
، مازیار امیر (۱۳۹۶).
۷. عقل نظری و عقل عملی
عارفی محمد اسحاق،
غفاری حسین
، فیاض صابری عزیزاله (۱۳۹۶).، آموزه های فلسفه اسلامی، ۲(۴۳)، ۹۷.
۱۳۹۵
۱. نسبت زیبایی و خیر در هستی شناسی افلاطون
غفاری حسین
، پروین بهناز (۱۳۹۵).، تاریخ فلسفه، سال هفتم(دوم-۲۶)، ۲۹.
۲. انسان و عمومیت خلافت الهی
میرزایی مصطفی،
غفاری حسین
، کمالی محمد مهدی (۱۳۹۵).، آموزه های فلسفه اسلامی، -(۱۹)، ۱۳۱.
۳. شهود ایده ها بر اساس نظریه رویت افلاطون
پروین بهناز،
غفاری حسین
(۱۳۹۵).، هستی و شناخت، ۳(۱)، ۲۵-۴۲.
۴. حتی مطلع فجر
غفاری حسین
(۱۳۹۵).
۵. نقد و نظری بر بنیاد گرایی دینی
غفاری حسین
(۱۳۹۵).
۱
۲
۳
»
×
فایل مقاله