دومین جشن فارغ‌التحصیلی پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران برگزار شد

۲۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۶ کد : ۲۹۵۹ اخبار اخبار آموزشی اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۳۹۳
دومین جشن دانش‌آموختگی ۲۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان پردیس بین‌المللی کیش، بیست و سوم بهمن‌ماه ۱۳۹۴ با حضور دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رییس و برخی از مسئولان دانشگاه تهران و سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران، در سخنانی پس از تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ورود دانش‌آموختگان پردیس بین‌المللی کیش را به خیل بیش از ۳۰۰ هزار نفری فارغ التحصیلان دانشگاه تهران تبریک گفت و افزود: «دانش‌آموختگان دانشگاه تهران، بزرگ‌ترین و بی‌بدیل‌ترین نقش را در توسعه و آبادانی کشور بر عهده داشته‌اند؛ به طوری که در هر بخش از فعالیت‌های عمده علمی و فرهنگی کشور، اثری از یک دانش‌آموخته‌ی دانشگاه تهران یافت می‌شود.

رییس دانشگاه تهران با اشاره به اینکه دانشگاه تهران به دلیل دستاوردهای علمی و کیفیت دانش‌آموختگان نه تنها در ایران بلکه در دنیا شناخته شده است، تصریح کرد: «کمک به اشتغال، بازآموزی و ایجاد فضای کسب و کار مبتنی بر دانش، از وظایف دانشگاه کارآفرین است که با تأسیس پارک علم و فناوری در کیش با همیاری مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش محقق خواهد شد».

در این مراسم، دکتر خلیلی عراقی، رییس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران نیز، پایان یک دوره تلاش و کوشش را به فارغ‌التحصیلان و خانواده‌های آنان تبریک گفت.

رییس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، تأسیس پارک علم و فناوری و شروع به کار شرکت‌های دانش‌بنیان را از اولویت‌های این پردیس دانست و تبدیل وضعیت اقتصاد سنتی مبتنی بر خام‌فروشی به یک اقتصاد دانش‌بنیان را، محصول راه‌اندازی این پارک‌های علم و فناوری عنوان کرد.

دیگر سخنران جشن دانش‌آموختگی پردیس بین‌المللی کیش، حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی، امام جمعه جزیره کیش بود که ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی به حاضرین، بر نقش موثر خانواده‌ها در رشد و تربیت فرزندان صالح تاکید کرد.

در پایان این مراسم، پس از قرائت متن سوگندنامه دانش‌آموختگی توسط فارغ‌التحصیلان، لوح یادبود و تندیس ویژه دانش‌آموختگی پردیس کیش، با حضور رییس دانشگاه تهران، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، رییس پردیس بین‌المللی کیش، امام جمعه کیش و معاون آموزشی دانشگاه تهران به فارغ‌التحصیلان اهدا شد. 

کلید واژه ها: جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه تهران


نظر شما :