سید محمدباقر جعفری

سید محمدباقر جعفری

مرتبه علمی : دانشیار
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری / دانشکدگان فارابی
شماره تماس : ۰۲۵۳۶۱۶۶۶۵۰
Scopus
  • ۲۰۸ ارجاعات
  • ۷ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۱/۲۷
Google Scholar
  • ۹۴۲ ارجاعات
  • ۱۵ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۱۹

پروفایل

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکدگان فارابی ۱۴۰۱ – تا کنون

مدیر بخش مدیریت صنعتی و فناوری – دانشکده مدیریت و حسابداری- پردیس فارابی ۱۳۹۹– ۱۴۰۱

رییس دانشکده مهندسی پردیس فارابی ۱۳۹۲– ۱۳۹۹

مشاور امور بین الملل پردیس فارابی ۱۳۹۳- ۱۳۹۸

رئیس کارگروه دانشگاه های دولتی و پیام نور - هیات نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان قم ۱۳۹۵- ۱۳۹۸

رئیس کارگروه دانشگاه های غیرانتفاعی - هیات نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان قم ۱۳۹۳-۱۳۹۵

رییس مرکز آموزش های الکترونیکی پردیس فارابی ۱۳۹۲-۱۳۹۳

  • عضو شورای پذیرش پارک علم و فناوری استان قم- ۱۴۰۳ ۱۴۰۳←۱۴۰۳
  • داور دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران ۱۴۰۲←۱۴۰۲
  • عضو شورای پذیرش پارک علم و فناوری استان قم- ۱۴۰۲ ۱۴۰۲←۱۴۰۳
  • عضو شورای مرکز رشد علوم انسانی و اسلامی پارک علم و فناوری استان قم - ۱۴۰۱ ۱۴۰۱←۱۴۰۱

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

Ph.D ، دانشگاه پوترای مالزی ، مدیریت

۱۳۸۷ ← ۱۳۹۱

M.S ، دانشگاه پوترای مالزی ، مهندسی صنایع و سیستم ها

۱۳۸۳ ← ۱۳۸۵

کارشناسی ، بوعلی سینا ، مهندسی صنایع

۱۳۷۳ ← ۱۳۷۷

کلمات کلیدی


Chart
رسانه های اجتماعیهوش مصنوعیکلان دادهمدیریت دانشartificial intelligencesocial mediaتاثیر استراتژیهای بازاریابی دیجیتالمحتوای کاربرسازمدیریت دانش شخصیفناوری های بیمهقابلیت های پویاشبکه اجتماعیبه کارگیری رسانه های اجتماعی۰وب ۲گراندد تئوریویروس کروناصنعت وام دهینوآوری مدل کسب و کارتجزیه وتحلیل بازاریابینوآوری سازمانیکاربردهای هوش مصنوعیفناوری های دیجیتالیbig dataفناوری های مالیبازاریابی داده محورروش بهترین بدترینپویایی محیطیتجزیه و تحلیل کلان دادهمشاوره رباتیکdigital marketingانتخاب ارائه دهندگانصنعت پرداخت آنلاینشرکت دانش بنیانمدل کسب و کارشرکتهایکوچک و متوسط شهر اصفهانکیفیت اطلاعاتسرمایه گذاریرمزارزsocial media usagedigital competenciesartificial intelligence algorithmsfeature engineeringآنتروپی شانونمهندسی ویژگی هاmoral significance of technologydesign researchتحلیل پرسشنامهنوآوری آموزشیknowledge sharingretargeting campaignsصف خرید یا فروشadvisoryنگاشت نهادیworst methodرفع تبعیضتابلوخوانیرسانه ی اجتماعیfeaturesmall and medium enterprisesin isfahansynthesisمسائل اخلاقیاینستگرامhyperparameterیادگیری ماشینیتحلیل تم استقراییقاعده هرمroboeducational innovationdynamic capabilitiesdigital transformationبازی پردازیstackeholderssystematic reviewبازاریابی محتواonline paymentthematic analysisdataprice ranginginstitutional mappingmetaویژگیبازاریابیinductive theme analysissized enterprises (smes)bestنقشه راهdata qualitycryptocurrencyethical issuesproductivitybigdataboard readingmarketingمرور سیستماتیکرنج کشیدنافزایش گرادیان شدیدinsurtechdigital technologiessystematic research synthesisuser generated contentذینفعانxgboostdriven marketingسرمایه انسانیmachine learningshannon entropyشایستگی دیجیتالgovernment serviceslendtechgenerative artificial intelligencecoronavirushuman capitalknowledge managementالگوریتمهای هوش مصنوعیquestionnaire analysisbottom of pyramidبورس تهرانsocialmediaاشتراک گذاری دانششرکت های کوچک و متوسطالگوی اخلاقی هوش مصنوعیgamificationنوآوری فراگیرbig data analyticsنظام ملی نوآوریطراحی پژوهیweb ۲organizational innovationcontent marketingسرمایه اجتماعیدولت هوشمندelectronic govermentدانش گردشگریپلتفرم های آنلاینinformation qualityiotطراحی آموزشیtourismقدرت خریدار به فروشندهinclusive innovationsmall and mediummarketing analyticsکیفیت دادهtehran stock exchangeهوش مصنوعی مولدsocial capitalenvironmentaldynamicsinstagramsmart govermentکمپین های هدف گیری مجددonline electronic tourism platformگردشگری الکترونیکیvendor selectionnational innovation systemroadmapمدیریت جریان دانشqueue to buy or sellfintechخدمات دولتیبیش مشخصهتحلیل مضمونethical model of artificial intelligencebusiness model innovationفراترکیبknowledge flow managementدولت الکترونیکاینترنت اشیاءاهمیت اخلاقی تکنولوژیبازاریابی دیجیتالpower of buyer to sellerbusiness modelartificial intelligence applicationترکیب نظام مند تحقیقاتتحول دیجیتالwealth managementinstructional designsocial networkeliminiation of discriminationبهره وریHighcharts.com
End of interactive chart.