رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران:

اولویت اول در ماموریت‌های روابط عمومی‌های دانشگاهی، انعکاس دستاوردهاست/ روسای حامی روابط‌عمومی‌ها تقدیر می‌شوند

۰۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۸ کد : ۲۷۹۲۶ اخبار اخبار ستادی خبر
تعداد بازدید:۳۹۱
رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران، اطلاع و انتفاع جامعه از دستاوردهای استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه را نیازمند تحرک روابط عمومی دانست و گفت: اولویت اول در ماموریت‌های مورد انتظار از روابط عمومی‌های دانشگاهی، انعکاس دستاوردهای استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه است.
اولویت اول در ماموریت‌های روابط عمومی‌های دانشگاهی، انعکاس دستاوردهاست/ روسای حامی روابط‌عمومی‌ها تقدیر می‌شوند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر مهدی شهبازی، رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران امروز یکشنبه اول خرداد ماه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران، گفت: در دوره جدید مدیریت دانشگاه تهران تلاش بر این است تا فاصله بین دانشگاه و جامعه کوتاه و حذف شود. 

وی اطلاع و انتفاع جامعه از دستاوردهای استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه را نیازمند تحرک روابط عمومی دانست و خاطرنشان کرد: به منظور انعکاس مناسب‌تر دستاوردهای دانشگاهی، شبکه تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران نیز راه‌اندازی شده است.

دکتر شهبازی، بر استمرار برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی برای دست‌اندرکاران روابط عمومی در دانشگاه تهران تاکید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم در ساختار و تشکیلات دانشگاه تهران جایگاه مستقلی را برای دست‌اندرکاران روابط‌عمومی در نظر بگیریم.

رئیس جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران با ابراز امیدواری نسبت به افزایش مشارکت دست اندرکاران روابط عمومی‌ها در دوره بعدی این جشنواره، اظهار کرد: هر چند انگیزه دست‌اندرکاران روابط عمومی در زمینه کیفی‌سازی فعالیت این حوزه مهم است اما تاثیر حمایت روسای واحدهای دانشگاهی از فعالیت‌های روابط عمومی نیز سهم قابل توجهی در خروجی روابط عمومی‌ها دارد. 

وی افزود: موضوع حمایت روسای واحدهای دانشگاهی از روابط‌عمومی‌ها در شورای دانشگاه مطرح و از مدیران حامی روابط‌عمومی تقدیر خواهد شد تا سایر مسئولان دانشگاه بدانند که مقوله روابط‌عمومی دردانشگاه مقوله‌ای جدی است.

رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران افزود: دانشگاه تهران بنا دارد تا موضوعات جدید از جنس جشنواره روابط‌عمومی را به صورت مستمر و با برنامه قبلی ادامه دهد.

کلید واژه ها: دانشگاه تهران جشنواره روابط عمومی


نظر شما :