سید رضا دشتستانی

سید رضا دشتستانی

مرتبه علمی : دانشیار
دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی
Google Scholar
  • ۱۴۷۲ ارجاعات
  • ۱۸ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۱/۱۳

پروفایل

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

Ph.D ، دانشگاه تهران ، آموزش زبان انگلیسی

۱۳۹۰ ← ۱۳۹۴

M.S ، دانشگاه خوارزمی تهران ، آموزش زبان انگلیسی

۱۳۸۶ ← ۱۳۸۸

کارشناسی ، دانشگاه خوارزمی تهران ، مترجمی زبان انگلیسی

۱۳۸۲ ← ۱۳۸۶

کلمات کلیدی


Chart
دیدگاهاستفاده از بازی برای یادگیریcallattitudeنگرشزبان آموزی با کمک کامپیوترباور معلمانtechnologycomputer assisted language learninginteractional awarenessبازخورد همتایانmotivationcorrective feedbackteacher's perceptionmaximizing interactional spaceبازخورد معلمدیدگاه معلمان زبان انگلیسی در به کارگیری فناوریباور دانش آموزانتربیت مدرس زباناعتماد به نفس به کارگیری فناوریdgblstudent talk time (stt)peer feedbackافزایش آگاهی نسبت به عدم تمایل دانش آموزانteacher talk time (ttt)vocabulary learningتوانش تعاملی کلاسیcomputer assisted teacher trainingبازخورد اصلاحیباورها و عملکرد معلمانteacher's preferenceefficacyکلاس زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجه (efl)سواد تکنولوژیwillingness to communicateتربیت مدرس رایانه ای زباننسبت stt به tttنگرش مدرسانادراک مدرسانteachers’ beliefs and practicescentered approach (lca)teachers' confidence with callترجمهمیمcultureincidental learningreflectionمحیط آموزشی مبتنی بر فناوریteacher feedbackstakes examperceptionsupported learning environmentselfstt/ttt ratioمیزان صحبت مدرسlanguage assessment literacyمیم اینترنتیteacher trainingthe ma tefl examآموزش زبان یارانه ایارزشیابی یادگیری محورlanguage learning on instagramteaches' attitude towards callیادگیری با استفاده از تکنولوژیparaphraseسواد بازخوردstudent's preferenceseffective use of gesturesآگاهی تعاملیlearnerیادگیری اتفاقی لغاتمیزان صحبت زبان آموزteacher's attitudeoriented assessmenttechnology literacylearningincreased awareness of utpfeedback literacyیادگیری لغات در اینستاگراماستفاده مؤثر از حرکات بدنclassroom interactional competence (cic)maluتدریس باز نگرشیcsishighبه حداکثر رساندن فضای تعاملیmallHighcharts.com
End of interactive chart.