هاشم آقازاده

هاشم آقازاده

مرتبه علمی : دانشیار
  • نماینده پژوهشی گروه مدیریت بازرگانی در شورای پژوهشی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
  • استاد راهنمای دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
  • عضویت کارگروه روابط بین الملل دانشکده
  • سرپرست معاونت اجرایی و پشتیبانی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
  • عضو دائم کمیته راهبردی آموزش دانشکده مدیریت
  • قائم مقام مدیر در پروژه "چگونگی ایفای نقش موثر چرخه علم و فناوری در اقتصاد دانش بنیان"
  • مسئول طراحی خدمات پشتیبانی پارک علم و فناوری تجاری ICT و نظام مناسب اجرایی آن
  • نشست یک روزه تنوع بخشی به منابع درآمدی دانشگاه
  • دبیر علمی فستیوال تجاری سازی و سرمایه گذاری در سال ۱۳۹۶
  • عضو کمیته مدیریت بازرگانی شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی
  • تدوین و بازنگری برنامه های درسی دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی با کارگروه مدیریت شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی
  • شبکه تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران
  • هسته پژوهشی تحلیل و تحلیل گری کسب و کار دانشگاه تهران
دانشکدگان مدیریت
مدیریت بازرگانی
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۷۴۹
Scopus
  • ۷۶ ارجاعات
  • ۵ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۱/۱۳

پروفایل

  • تدوین و بازنگری برنامه های درسی دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی با کارگروه مدیریت شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی ۱۳۹۶←…
  • عضو کمیته مدیریت بازرگانی شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی ۱۳۹۶←…
  • دبیر علمی رویداد روز فناوری ۱۳۹۶←۱۳۹۶
  • قائم مقام مدیر در پروژه "چگونگی ایفای نقش موثر چرخه علم و فناوری در اقتصاد دانش بنیان" ۱۳۹۵←…
  • مسئول طراحی خدمات پشتیبانی پارک علم و فناوری تجاری ICT و نظام مناسب اجرایی آن ۱۳۹۵←…
  • عضو کارگروه ارزیابی و پذیرش پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ۱۳۹۵←۱۳۹۷
  • مشاور و سرپرست امور اجرایی و پشتیبانی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ۱۳۹۵←۱۳۹۸
  • مدیر گروه مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ۱۳۹۵←۱۳۹۶
  • مدیر گروه مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ۱۳۹۲←۱۳۹۴
  • استاد راهنمای دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ۱۳۸۹←…
  • نماینده پژوهشی گروه مدیریت بازرگانی در شورای پژوهشی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ۱۳۸۸←…

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

Ph.D ، دانشگاه تهران ، مدیریت بازاریابی

۱۳۸۱ ← ۱۳۸۷

M.S ، دانشگاه تهران ، مدیریت بازرگانی-بازاریابی بین المللی

۱۳۷۹ ← ۱۳۸۱

کارشناسی ، دانشگاه علامه طباطبایی ، مدیریت بازرگانی

۱۳۷۵ ← ۱۳۷۹

کلمات کلیدی


Chart
بازاریابیاستراتژیرضایت مشتریبازاریابی درونیمنابع محسوسداده بنیاد چندگانهقابلیت های پویامنابع انسانیکالاهای تند مصرفصنایع خودروسازیمزیت رقابتی پایدارصنعت مد لباسمنابع نامحسوسمیدان نیرورویکرد مبتنی بر منبع (rbv)صنایع خلاقمحیط کلاننقاط ضعفمحیط خردشرکت دالین مهرمنابع سازمانیmarketingفن آوری نوینبرندسازیتوزیعاستارتاپنقاط قوتعوامل محیطیبازاریابی کارآفرینانهعامل شناختیحمایت مالی ورزشیاتحاد و توافقautomobile industryعامل هنجاریآگاهی از نشان تجاریمدل کارولصادراتنهادینه¬سازیاستراتژی فروش انطباقیcreative industriesبنگاه های کوچکتفکر مشتری¬مداریبیمه مسئولیتعملکرد فروشfmcg productssynthesisبخش بندی بازدیدکنندگان مراکز تجاریتحلیل عاملیenvironmental factorsبازاریابی مکانبازاریابی رابطه مند؛ مدیریت ارتباط با مشتری ؛ روانشناسی مشتری ؛ بانک پارسیانبانک تجارتارزیابی عملکردstartupرفتار مشتریاناشتیاقgovernment supportاستراتژی فروش مشتری گراییکلید واژه ها: هوش سازمانیهیدروژلتجاری سازیبازاریابی اخلاقیوفاداری مشتریاستراتژی صداقت نیروی فروشسازمان تجارت جهانیnew technologiesپارک های علم و فناوریسامانه مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریوفاداری الکترونیکقصد خرید و وفاداری به شرکتحذب منابع مالی ؛ امکانات فیزیکی شعب ؛ کارکنان ؛ مشتری مداریmicro economycommercializationmetaسرنوشت مشترکسازمان های تحقیقاتیبازاریابی خدمات بانکیچشم انداز استراتژیککسب و کارهای کوچک و متوسط (sme)گاتentrepreneurial marketingعامل تنظیمیشهرستان گرمیeبیمه ایران: بازاریابیمدل کارت امتیازی متوازنخدمت بانکیفعالیت های بازدیدکنندگان مراکز تجاریماموریت سازمانارزش ادراک شدهقصد خرید مجددبیمه مسئولیت ؛ روشهای پیشبرد فروش ؛ فروش حضوریتجزیه و تحلیل موقعیتتصمیم گیری خریدتجاری سازی نتایج تحقیقآمیخته بازاریابی خدماتفناورینفوذ در بازارعوامل فروشبانکtechnologyorganizational resourcesکیفیت خدمات بیمه ایمسایل راهبردیgrounded theoryکمپرسورویژگی های eبازاریابی پارتیزانیtangible resourcesfashion clothing industriesرفتار شهروندی سازمانیاسباب بازی فکریscience and technology parksرفتار مصرف کنندهعلاقه به شرکت و نشان تجاریکارت امتیازی متوازن ؛ نقشه استراتژیفشار عملکرداستراتژی فروش ارتباطیمدل انتشار باسشرکت بیمه ایرانبازاریابی بنگاه های کوچککیفیت خدمات سرکوالبرند سازی شهریفرصت هاافزایش فروشارزیابی اقتصادیبنیاد ملی نخبگانمنصفانه بودن قیمتforce fieldرضایت الکترونیکقزاقستانمسئولیت اجتماعی سازمانbrandingditributionتصویر شرکتبرداشت خرید از قیمتتئوری داده بنیادمزیت رقابتیچرخه خریدفروشتهدیدهاتحلیل پوششی داده هاintangible resourcesخودروی هیبریدsmall and medium enterprises (smes)استراتژی متعهد بودن نیروی فروشhuman resourcesخدمات ارزی بانک تجارتوضعیت موجودتحلیل مضمونcrmفراترکیبنظریه برخاسته از داده هاmulti grounded theorymacro economyمیل به تغییرstrategyچرخ خیاطی کاچیرانخصوصیات جمعیت شناختی بازدیدکنندگان مراکز تجاریحمل و نقل جاده ایمصرف کنندهبیمه بدنهکیفیت خدماتتهدیدفرصتبکارگیری دانشکارائیاستراتژی مسئولیت پذیری نیروی فروشHighcharts.com
End of interactive chart.