رئیس مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه تهران منصوب شد

۰۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۳ کد : ۲۳۹۴۸ اخبار اخبار ستادی خبر
تعداد بازدید:۹۸۹۵
رئیس دانشگاه تهران در حکمی دکتر سعید روحانی، دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران را به عنوان رئیس مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه تهران منصوب کرد.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه تهران منصوب شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران در متن حکم انتصاب رئیس جدید مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه تهران، آورده است: «احتراماً نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی و بنا به پیشنهاد رئیس محترم مرکز فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی، پژوهشی به مدت سه سال به عنوان رئیس مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه تهران منصوب می‌شوید. امید است با بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی، انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای نماد آموزش عالی کشور را مورد اهتمام قرار دهید.‌‌‌‌‌‌‌

مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

دکتر سعید روحانی، دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است که در مقاطع تحصیلات تکمیلی در رشته‌های مدیریت فناوری اطلاعات و مهندسی سیستم تحصیل کرده است. وی در سال‌های اخیر، معاونت پژوهشی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران را برعهده داشت و سرپرستی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشکده مدیریت را نیز در سوابق اجرایی خود دارد.

بر طبق این گزارش، رئیس دانشگاه تهران پس از انتصاب دکتر روحانی به سمت رئیس مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه تهران، در حکم دیگری دکتر داتیس خواجه‌ئیان را به عنوان معاون پژوهشی دانشکده مدیریت منصوب کرد.

دکتر مقیمی در حکم انتصاب معاون پژوهشی دانشکده مدیریت آورده است: «احتراماً نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی و بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشکده مدیریت دانشگاه، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی، پژوهشی به مدت سه سال به عنوان معاون پژوهشی دانشکده مذکور منصوب می‌شوید. امید است با بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی، انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای نماد آموزش عالی کشور را مورد اهتمام قرار دهید.‌‌‌‌‌‌‌

مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر مقیمی در حکم دیگری، مسئولیت دکتر بیتا مشایخی را که از آذر ماه ۱۳۹۷ عهده‌دار معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است، برای سه سال دیگر تمدید کرد.

کد تحریریه : ۱۱۶/۱۰۱/۱۱۶

کلید واژه ها: انتصاب دانشگاه تهران


( ۱ )

نظر شما :