مدیر کل امور حقوقی دانشگاه تهران منصوب شد

۲۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۶ کد : ۲۲۵۸۸ اخبار اخبار ستادی خبر
تعداد بازدید:۳۳۵۲
روابط عمومی دانشگاه تهران: با حکم سرپرست دانشگاه تهران، دکتر رضا شکوهی‌زاده، استادیار دانشکده حقوق و علوم سیاسی به‌عنوان مدیر کل امور حقوقی دانشگاه منصوب شد.


در حکم دکتر سیدمحمد مقیمی، سرپرست دانشگاه تهران، خطاب به دکتر رضا شکوهی‌زاده آمده است:

«نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی، به مدت سه سال، به‌عنوان مدیر کل امور حقوقی دانشگاه تهران منصوب می‌شوید. امید است با بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی، انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای نماد آموزش عالی کشور را از طریق حفاظت از منافع مادی و معنوی دانشگاه و همچنین حمایت‌های حقوقی و قضائی از ارکان دانشگاه تهران شامل اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان، مورد اهتمام قرار دهید.‌‌‌‌‌‌‌
مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم».
همچنین سرپرست دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به دکتر حسن محسنی، مدیر کل پیشین دانشگاه، از خدمات و زحمات ایشان در دوره تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرده است.

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۰۲

کلید واژه ها: انتصاب دانشگاه تهران


( ۲۶ )

نظر شما :