پیام تسلیت دانشگاه تهران در پی درگذشت دکتر محمدابراهیم بنی‌حبیب

۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۶ کد : ۱۹۶۰۲ اخبار اخبار ستادی خبر
تعداد بازدید:۳۲۲۴

 

انالله و انا الیه راجعون


با نهایت تأسف و تأثر با خبر شدیم دکتر محمدابراهیم بنی‌حبیب، استاد پردیس ابوریحان دانشگاه تهران، دعوت حق را لبیک گفته و رخ در نقاب خاک کشیده است.
دکتر بنی‌حبیب که از پژوهشگران و صاحب‌نظران گروه مهندسی آب پردیس ابوریحان دانشگاه تهران بود، علاوه بر سوابق اجرایی و آموزش دانشجویان، تألیف و ترجمه آثار و مقالات علمی ارزشمندی را نیز در کارنامه و سوابق علمی پژوهشی خود دارد که بی‌شک ثمرات فعالیت‌های پربار و پربرکت این استاد فرهیخته، ماندگار خواهد ماند.
عضویت در انجمن‌های علمی همچون انجمن مهندسین عمران ژاپن، انجمن هیدرولیک ایران و انجمن آبخیزداری ایران، همکاری در طرح‌های تحقیقاتی و بنیادی، عضویت در شورای آب دانشگاه تهران و نگارش بهترین مقاله حفاظت خاک و آبخیزداری به انتخاب کمیسیون آب شورای پژوهش‌های علمی کشور از جمله فعالیت‌های علمی و اجرایی ایشان بوده است.

از طرف هیأت‌رئیسه و خانواده بزرگ دانشگاه تهران ضمن ابراز تأسف عمیق، درگذشت این استاد فرهیخته را به خانواده سوگوار ایشان، دانشجویان، استادان و همکاران این استاد فقید تسلیت گفته، رحمت و غفران واسعه الهی را برای آن مرحوم و اجر و شکیبایی برای بازماندگان از خداوند منان مسئلت می‌نماید.
 

روابط عمومی دانشگاه تهران
۱۴۰۰/۰۵/۳۰

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۰۲

کلید واژه ها: پردیس ابوریحان تسلیت دانشگاه تهران


( ۱۸ )

نظر شما :