اطلاعیه در خصوص سوء استفاده کانون «نما‌نام‌گستر» از قرارداد با دانشکده علوم اجتماعی و برخورد دانشگاه با خاطیان

تعداد بازدید:۱۲۴۱
روابط عمومی دانشگاه تهران: به دنبال سوء استفاده کانون «نما‌نام‌گستر» از قرارداد قانونی با دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و انتشار اخبار آن در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به اطلاع می‌رساند:
  1. دانشگاه تهران به هیچ عنوان اقدام به برگزاری دوره آموزشی با موضوع آرایش (Make Up) ننموده و در آینده نیز برگزار نخواهد کرد.
  2. قرارداد مذکور مربوط به برگزاری «دوره MBA بورس» بوده و بر اساس مفاد مصرح در این قرارداد (ماده ۲ بند الف و ب)، «رعایت شئونات اسلامی از طرف میهمانان و رعایت ضوابط عمومی دانشگاه تهران الزامی» بوده و رعایت آن جز تعهدات طرف قرارداد، یعنی کانون نما‌نام‌گستر (به نمایندگی آقای محسن امرایی) بوده است.
  3. هیأت رئیسه دانشکده علوم اجتماعی بلافاصله پس از اطلاع از این سوء استفاده و نقض شئونات اسلامی و ضوابط عمومی دانشگاه، ادامه برگزاری این دوره را متوقف کرده و بر اساس اظهار رئیس دانشکده علوم اجتماعی، مراتب با قید فوریت برای پیگیری به اداره کل حراست و اداره کل حقوقی دانشگاه ارجاع شده است.

لازم به یادآوری است که طبق تاکید هیأت رئیسه دانشگاه تهران، رعایت کلیه قوانین و مقررات کشور در دانشگاه برای همه الزامی است.
 

روابط عمومی دانشگاه تهران
۱۴۰۰/۰۵/۱۳

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۰۰

کلید واژه ها: دانشکده علوم اجتماعی سوء استفاده


( ۸ )

نظر شما :