بازدید رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از محل برگزاری آزمون دکترای پردیس بین‌المللی کیش

۰۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۲۲ کد : ۱۸۸۷۸ اخبار اخبار ستادی خبر
تعداد بازدید:۲۴۴۷
روابط عمومی دانشگاه تهران: معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با حضور در محل برگزاری آزمون دکترای پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، در جریان فرآیند آزمون پذیرش قرار گرفت.
بازدید رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از محل برگزاری آزمون دکترای پردیس بین‌المللی کیش

بنا بر گزارش پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه، دکتر ابراهیم خدایی، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، چهارشنبه ششم مردادماه با همراهی دکتر اسلام‌پناه، معاون حقوقی و مجلس وزیر علوم، دکتر مقدم‌زاده، معاون سازمان سنجش آموزش کشور و دکتر علی طاهری میرقائد، مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه تهران در محل برگزاری آزمون دکترای پردیس بین‌المللی کیش حضور یافت و از نزدیک در جریان فرآیند آزمون پذیرش قرار گرفت.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، همچنین از اتاق‌های مجازی آزمون آنلاین و مراحل مختلف مصاحبه پذیرش دکترای تخصصی از ثبت‌نام تا اعلام نتیجه، بازدید کرد.
دکتر خدایی در ادامه این برنامه بازدید، در اتاق کنترل سامانه آزمون حاضر شد و پس از شنیدن توضیحات کارشناسان سامانه در خصوص زیرساخت، امنیت، سرعت و توانمندی سامانه با کارشناسان و مدیران پردیس در خصوص کیفیت بالا و استانداردهای خوب پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران به تبادل‌نظر پرداخت.
دکتر مجید علی‌زاده رئیس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، نیز با سپاس از رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، مقدم ایشان و هیأت همراه را گرامیداشت و این بازدید را سرمایه دانشگاه تهران در برگزاری درست این آزمون ملی توصیف کرد.
لازم به ذکر است، آزمون اختصاصی (مصاحبه) داوطلبان دوره‌های دکترای تخصصی، دکترای بین‌الملل و کارشناسی‌ارشد مجازی بین‌الملل سال ۱۴۰۰ پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران از دوشنبه چهارم مردادماه آغاز شده است و یکشنبه دهم مردادماه، به پایان می‌رسد.

 

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۰۲

کلید واژه ها: پردیس بین‌المللی کیش مصاحبه آزمون دکتری


( ۱۸ )

نظر شما :