پیام تسلیت دانشگاه تهران در پی درگذشت دکتر سید علی‌محمد برقعی

۰۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۹ کد : ۱۸۸۰۶ اخبار اخبار ستادی خبر
تعداد بازدید:۱۵۳۰

انالله و انا الیه راجعون


با نهایت تأسف و تأثر با خبر شدیم دکتر سید علی‌محمد برقعی، استاد پیشکسوت پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، دعوت حق را لبیک گفته و رخ در نقاب خاک کشیده است.

دکتر برقعی که از صاحب‌نظران و پژوهشگران حوزه ماشین‌های کشاورزی بود، علاوه بر آموزش و تربیت دانشجویان بی‌شمار و تألیف آثار علمی و پژوهشی ارزشمند، فعالیت‌های شایان توجه و پربرکت اجرایی نیز در حوزه‌های مختلفی داشته است که از جمله می‌توان به مدیریت گروه ماشین‌های کشاورزی دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران، ریاست شاخه ماشین‌های کشاورزی فرهنگستان علوم، عضویت در شورای مکانیزاسیون کشاورزی وزارت کشاورزی، عضویت در کمیته هیأت داوران جشنواره خوارزمی، عضویت در شورای علمی کشاورزی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و عضویت در شورای پژوهش‌های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اشاره کرد. بدون شک ثمرات این فعالیت‌های علمی و اجرایی، در کارنامه پربار و پربرکت این استاد فرهیخته، همواره به‌عنوان باقیات‌ا‌لصالحات، ماندگار خواهد ماند.

از طرف هیأت‌رئیسه و خانواده بزرگ دانشگاه تهران ضمن ابراز تأسف عمیق، درگذشت این استاد فرهیخته را به خانواده سوگوار ایشان، دانشجویان، استادان و همکاران این استاد فقید تسلیت گفته، رحمت و غفران واسعه الهی را برای آن مرحوم و اجر و شکیبایی برای بازماندگان از خداوند منان مسئلت می‌نماید.
 

روابط عمومی دانشگاه تهران
۱۴۰۰/۰۵/۰۵

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۰۲

کلید واژه ها: پردیس کشاورزی و منابع طبیعی تسلیت دانشگاه تهران


( ۲ )

نظر شما :

محمد حیدری ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۰:۵۶
استاد عزیزم روح بزرگ و ملکوتیت قرین لطف و رحمت الهی. انشالله جناب استاد برقعی مهمان سفره امام حسین(ع) بشی. هرگز نصایح و پندهای ارزشمند شما را فراموش نمی کنم و دعاتون می کنم