• پنجشنبه / ۲۰ آذر ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99092015502
  • خبرنگار : 30054

برای اولین بار در کشور؛

دانشگاه تهران، کارشناس تحلیل گری کسب وکار آموزش می دهد

دانشگاه تهران، کارشناس تحلیل گری کسب وکار آموزش می دهد

دکتر سعید روحانی استاد دانشگاه تهران و مدیرعلمی دوره حرفه ای تحلیل گری کسب وکار، شرایط پیچیده و سخت اقتصادی و اجتماعی در دوران اپیدمی کرونا و پسا کرونا موجب شده، کسب و کارها و سازمان ها فرصت های محدودی جهت موفقیت در مسیر توسعه و رشد داشته باشند و لذا مدیریت حرفه ای این دوران نیازمند رویکرد و بینش های دقیق تر نسبت به شیوه های سنتی کسب و کار است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، مدیریت حرفه ای و علمی سازمان ها و کسب و کارهای امروز در گرو اندازه گیری دقیق ابعاد کسب و کار و تصمیم‌گیری مبتنی بر واقعیت‌های اجرایی است.

همچنین پیاده‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی و نرم‌افزارهای سازمانی و کسب و کار که در ابتدای امر با هدف مکانیزاسیون و اتوماسیون صورت پذیرفت، در حال حاضر فرصت ویژه‌ای برای بهره‌برداری از ثروت  داده‌ها و اطلاعات جذب شده و تولید شده در این سیستم‌ها فراهم نموده است.

سرمایه‌گذاران؛ مدیران، تحلیل‌گران و حتی مشتریان، می‌توانند از طریق تحلیل این داده‌ها و بهره گیری از دانش و بصیرت ایجاد شده در تصمیم‌گیری‌های خطیر، هم ماموریت‌ها و وظایف خود را با دقت بیشتر پیگیری نمایند و هم کسب و کار و سازمان را به طور هوشمند مدیریت و راهبری نمایند.

تحلیلگری کسب و کار (Business Analytics) به طیف وسیعی از مهارت ها، فناوری ها و تجارب برتر دیجیتال گفته می شود که از طریق شناخت و تحلیل داده-محور فعالیتهای سازمانها و کسب و کارها موجب افزایش کارایی و اثربخشی سرمایه گذاری ها می شوند.

با عنایت به اینکه تاکنون در کشور بستری برای یادگیری جامع مهارتهای تحلیلگری کسب و کار وجود نداشته است، از این رو دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور و مرکز آموزش های کاربردی دانشکده مدیریت به عنوان معتبرترین مرکز برگزاری دوره های آموزشی حرفه ای و کاربردی مدیریت در کشور  اقدام به طراحی و برگزاری اولین دوره مدیریت حرفه تحلیل گری کسب و کار (MBA in Business Analytics) در کشور نموده است.

داشتن رویکردی کاملا کاربردی و عملگرایانه، استفاده از اساتید مجرب و دارای تجربههای اجرایی مختلف، برگزاری کلاس ها بصورت کارگاهی، آنلاین و یادگیری در عمل همراه با بازی های مدیریتی برای یادگیری بیشتر و مطالعات موردی و همچنین اعطای گواهینامه معتبر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از جمله ویژگی های متمایز کننده این دوره به حساب می آید.

مدت دوره آموزشی MBA مدیریت حرفه ای تحلیل گری کسب وکار یکساله و در مجموع ۲۵۰ ساعت می باشد. این دوره مشتمل بر دو گرایش تخصصی می باشد و کلیه دانش پذیران پس از گذاراندن ۲۰۰ ساعت دروس پایه و دروس اصلی می توانند یکی از گرایش های تخصصی ذیل که مشتمل بر  ۵۰ ساعت آموزشی می باشد را انتخاب نمایند:

۱. گرایش تحلیل گری داده (MBA in  Data Analytics)

این گرایش ویژه کارشناسان و مدیران کسب و کار هاست که از مسیر تحلیل داده ها و تکنیک های علم داده موجب ارتقا کسب و کار خود می شوند.

۲. گرایش تحلیل گری تصمیم (MBA in Decision Analytics)

این گرایش ویژه کارشناسان و مدیرانی است که با تسلط بر تکنیکهای نوین تصمیم گیری و حل مساله  موجب موفقیت کسب و کار خود می شوند.

کلیه علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو مصاحبه می توانند با مرکز آموزش های کاربردی دانشکده مدیریت به شماره های ۸۸۲۲۰۵۳۷-۰۹۰۲۷۰۱۷۰۰۱ یا به وب سایت www.postmba.org مراجعه نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha