۱۹ آبان روز انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران

۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۱ کد : ۱۳۳۹۱ اخبار اخبار دانشجویی
تعداد بازدید:۷۷۱
روابط عمومی دانشگاه تهران: اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، در پیامی روز انجمن‌های علمی دانشجویی را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:
۱۹ آبان روز انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران

انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران، از مهم‌ترین و اثرگذارترین نهادهای دانشجویی دانشگاه است که همواره نقش مؤثری در شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های علمی دانشجویان، ترویج علم و فناوری، آموزش مهارت‌های تخصصی به منظور آماده سازی دانشجویان برای ورود به کسب و کار و تقویت ارتباط بین دانشگاه و جامعه دارند.
حضور و فعالیت بیش از ۱۸۰ انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه تهران نشان از مشارکت مؤثر دانشجویان در فعالیت‌های علمی برای تحقق دانشگاه اجتماعی و مسئولیت‌پذیر دارد.
نوزدهم آبان مصادف با روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه است که در تقویم دانشگاه تهران به عنوان روز انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران ثبت شده است. این روز را خدمت یکایک اعضای محترم خانواده بزرگ انجمن‌های علمی دانشجویی تبریک می‌گوییم».

 

اخبار مرتبط:
جولاده: انجمن‌های علمی دانشجویی باید به‌صورت گروهی در اکثر حوزه‌ها فعال باشند/فعالیت ۱۸۰ انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه تهران

صبا: دانشجویان کانونی دغدغه دارند و خود را در محیط مسئولیت‌پذیری قرار می‌دهند/کانونی‌ها با روحیه ایثارگرانه پای کار فرهنگی ایستاده‌اند

کلید واژه ها: انجمن‌های علمی دانشجویی اداره کل فرهنگی و اجتماعی


( ۱ )

نظر شما :