برگزاری شش کارگاه آموزشی از سوی پارک علم و فناوری

۰۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۷ کد : ۱۰۳۸۵ اخبار اخبار آموزشی
تعداد بازدید:۸۱۹
پارک علم و فناوری دانشگاه تهران شش کارگاه آموزشی در رویداد ReTech\UTInvest۹۸ برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از پارک علم و فناوری، طی رویداد ReTech\UTInvest98 شش کارگاه آموزشی با عنوان‌های «آشنایی با نحوه ارائه طرح به سرمایه‌گذار+ تیم سازی»، «کارگاه پرورش ایده، خلق مدل و تدوین طرح کسب و کار»، «کارگاه تجربه موفق در جذب سرمایه»، «کارگاه تخصصی تجربه مشتری»، «کارگاه شرکت‌های دانش بنیان، الزامات و مزایا» و «کارگاه آشنایی با سامانه ستاد و ایران کد» با حضور دانشگاهیان، صاحبان ایده و شرکت‌های دانش بنیان از ۲۶ تا ۲۹ آذر ۱۳۹۸ برگزار شد.
کارگاه آموزشی «آشنایی با نحوه ارائه طرح به سرمایه‌گذار+ تیم سازی» که توسط عرفان مرادیان، مدیرعامل و هم بنیانگذار شرکت جیبی مو (جیب موبایل) ارائه شد بر دو اصل نحوه تیم سازی و نحوه ارائه مطالب به سرمایه گذار تاکید داشت.
کارگاه «پرورش ایده، خلق مدل و تدوین طرح کسب و کار» توسط عماد خیاطی، هم بنیانگذار استارت آپ وارلی ارائه شد. در این کارگاه مطالبی در خصوص روش‌های شناخت و پیدا کردن ایده جدید و همچنین روش‌های ارزیابی ایده به نحوی که آن ایده قابلیت اجرایی داشته باشد ارائه شد.
کارگاه «تجربه موفق در جذب سرمایه» در دومین روز از نمایشگاه توسط امیر حمیدی از شرکت ایده نو فارمد مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد. حمیدی با بیان اینکه ایده در واقع طرحی است که در ذهن ما، برای خلق یا بهینه سازی یک محصول یا خدمت و با هدف سودآوری شکل می‌گیرد، تاکید کرد: «ایده زمانی ارزشمند است که ایجاد ثروت نماید و افراد باید با قبول ریسک منطقی و رعایت جنبه‌های مختلف حفاظت از ایده، ایده خود را در مسیر تبدیل به محصول یا سرویس ارزیابی کنند».
در روز چهارم رویداد نیز «کارگاه تخصصی تجربه مشتری» توسط مجید صالحیان، بنیان گذار و مدیر بازاریابی استارت آپ آپ کو ارائه شد. در این کارگاه صالحیان مجموعه ادراکات احساسی و منطقی در طول تعامل مستقیم و غیرمستقیم با یک کسب و کار را تعریفی از تجربه مشتری دانست و گفت: «مدیریت کلیه تعاملات مشتری با کسب و کار به منظور پاسخگویی به نیازها و انتظارات مشتری و حتی برآورده کردن چیزی فراتر از نیاز مشتری موضوع مهمی است که در موضوع مدیریت تجربه مشتری باید مورد توجه قرار گیرد».
در آخرین روز از رویداد کارگاه «شرکت‌های دانش بنیان، الزامات و مزایا» با حضور سید علی رضا طباطبایی، ارزیاب معاونت علمی ریاست جمهوری و مدیر عامل شرکت راهبر سیستم دانش برگزار و طی آن روال کامل نحوه بررسی و ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان و نکات مورد تأیید و همچنین میزان حمایت‌ها و تسهیلات به شرکت‌ها تشریح شد.
کارگاه «آشنایی با سامانه ستاد و ایران کد» نیز در ساعات پایانی نمایشگاه توسط علیرضا بهی، مدرس سامانه تدارکات الکترونیک دولت ارائه شد. بهی با بیان اینکه سامانه تدارکات الکترونیک دولت وظیفه ثبت معاملات دستگاه‌های دولتی از مرحله درخواست خرید تا مرحله پرداخت و تبادل وجه را دارد، وجود این سامانه را برای بخش‌های دولتی الزامی دانست.
 


( ۳ )

نظر شما :