اولین شورای کارشناسان دفاتر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران برگزار شد

۱۳ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۵ کد : ۱۰۱۸۵ اخبار اخبار ستادی
تعداد بازدید:۷۰۳
اولین شورای کارشناسان دفاتر امور شاهد و ایثارگر، پردیس‌ها و دانشکده‌های دانشگاه تهران برگزار شد.
اولین شورای کارشناسان دفاتر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از اداره کل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر، اولین جلسه شورای کارشناسان دفاتر امور شاهد و ایثارگر پردیس‌ها و دانشکده‌های دانشگاه تهران در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸، به منظور هماهنگی در جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر وهم‌چنین ارائه راهکارهای جدید در جهت ارتقا آموزشی، تحصیلی و اجتماعی دانشجویان شاهد و ایثارگر، ۱۱ آذر ۱۳۹۸ برگزار شد.
در این جلسه دکتر رحمت‌اله اللهیاری، مدیرکل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه، از زحمات و تلاش‌های کارشناسان دفاتر امور شاهد و ایثارگر به عنوان بازوهای پرتوان اجرایی اداره کل در دانشکده‌ها و پردیس‌ها، تقدیر کرد.
وی رویکرد اداره کل را پیگیری امور آموزشی، تحصیلی و تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر مطابق با استانداردهای آموزشی دانشگاه تهران دانست و بر پیگیری ویژه وضعیت تحصیلی دانشجویان مقطع کارشناسی تأکید کرد.
دکتر اللهیاری، در ادامه ضمن نمایش نمودار شاخص وضعیت تحصیلی مقایسه‌ای دانشجویان شاهد و ایثارگر با سایر دانشجویان در شاخص‌های معدل کل، مشروطی و معدل ممتاز دانشجویان مقطع کارشناسی به ارزیابی نمودارهای ارائه شده پرداخت.

مدیرکل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر، تصریح کرد: «با توجه به تصویب آئین‌نامه استادان مشاور و رفع مشکلات قبلی طرح مذکور، باید براساس اولویت‌بندی‌های لازم و نتایج حاصل از بررسی آماری وضعیت تحصیلی دانشجویان، از ظرفیت و توانمندی‌های استادان مشاور در جهت پیگیری امور تحصیلی دانشجویان به نحو شایسته استفاده شود».
وی افزود: «نظر به اینکه فراخوان جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثار صورت گرفته، ضروری است کارشناسان دفاتر با شناسایی دانشجویان توانمند و مستعد، پیگیری‌ها و زمینه‌های لازم جهت شرکت دانشجویان در این جشنواره را مبذول داشته و در اطلاع‌رسانی و تشویق دانشجویان در این رقابت ملی تلاش بیشتری را به کار گیرند».
در ادامه این جلسه، کارشناسان دفاتر امور شاهد و ایثارگر دانشکده‌ها و پردیس‌ها، نقطه‌نظرات خود را درباره مطالب مطرح شده ارائه کردند و با تأکید بر پیگیری وضعیت دانشجویان در زمینه‌های مباحث روان‌شناختی، آموزشی، اجتماعی و تقویت بنیه علمی دانشجویان به‌ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی، تصمیمات لازم اتخاذ شد.


( ۱ )

نظر شما :